mandag 25. juni 2012

NeuLash

Det er ferietid for oss begge, derfor kan det gå litt lengre tid mellom hvert innlegg enn ellers:)

Jeg var til fotpleie lørdag, og min faste hudpleier spurte om jeg hadde prøvd neuLash. Et produkt som skal gjøre vippene lengre og tykkere. Det høres umiddelbart ut som en dårlig spøk, men hennes kunder som har prøvd det har alle fått både lengre og tykkere vipper, så selvsagt må dette prøves:) Et kjapt søk på Google bekreftet dette også.
Den ser ut som en mascaraflaske, og applikatoren ser ut som en eyelinerpensel. Den skal påføres en gang om dagen, helst om kvelden på rene tørre øyne. Påføres som en eyeliner, enkelt og greit! En skal se resultater etter 30 dager, og holder man på lengre enn det blir resultatet enda bedre.

Jeg har jo nesten ikke vipper akkurat nå siden jeg ammer. De faller av en etter en, derfor er jeg spent på om produktet fungerer på sånne som meg:)

For å lese mer om dette produktet sant ingredienser, anbefaler jeg neuLash Norge sin hjemmeside: http://www.neulash.se/index.php?language=no


Her er et før-bilde av mitt ene øye som for tiden har meget sparsomt med vipper. Jeg skal selvsagt oppdatere underveis med hvordan dette går:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar