fredag 10. august 2012

Oppdatert Neulash

Skriver et kjapt innlegg om hvordan det har gått med mitt eksperiment med Neulash. Har jo brukt dette ca 6 uker nå, og det som hittil har skjedd er at de vippene jeg hadde fra før oppe falt faktisk av, men det har begynt å komme nye. Ser ut som jeg begynner på scratch:) Har også fått tilbakemeldinger fra lesere som har prøvd Neulash og som har fått masse vipper! Også folk som ikke har hatt vipper tidligere har plutselig fått masse vipper, og det er jo helt fantastisk!
Jeg fortsetter å bruke Neulash og oppdaterer jevnlig på bloggen hvordan det går. Har ingen bilder per nå, men det kommer!
Det vil også komme et nytt innlegg i løpet av helgen, da min niese får sin nyeste Gripper Sport i posten i  dag;) Det er som julaften og 17. mai på en gang (det synes ihvertfall vi som er over snittet interessert) Kommer også til å ta en del bilder og legge ut. Jeg gleder meg sikkert like mye som henne;) Neida. Joda:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar